Skip to main content

KL -suihkutilatuotteiden takuu

Takaamme, että KL- tuotteet on suunniteltu ja valmistettu ammattitaidolla, ja että ne täyttävät alan laatukriteerit sekä materiaaleiltaan että työn laadun osalta. Testaamme tuotteidemme laatua säännöllisesti, jotta voimme kehittää tuotteitamme ja ratkaisujamme koko ajan ja tarjota sinulle parhaan mahdollisen valikoiman laatutuotteita. Jos kuitenkin ostamasi tuote todetaan virheelliseksi ja takuun alaiseksi, me joko korjaamme, toimitamme uuden tai hyvitämme sen.

Kuinka kauan takuu on voimassa?

Takuu astuu voimaan tuotteen ensimmäisestä ostospäivästä lähtien. Korjatun ja uusitun tuotteen uusi
takuuaika on alkuperäisestä takuuajasta jäljellä oleva aika.

5 vuoden takuu

Myönnämme kaikille KL-tuotteillemme 5 vuoden takuun.

Mitä tehdä, jos tuote menee rikki

Jos tuotteessa ilmenee ongelmia, ja sen on mielestäsi takuun alainen, ota yhteyttä joko jälleenmyyjään tai asiakaspalveluumme osoitteessa info@koillismaanlasi.fi. Selvitetään asian yhdessä! Nopeuttaaksesi asian hoitoa, liitä viestiisi mukaan:

• mahdollisimman tarkka kuvaus vauriosta/virheestä/ongelmasta
• yksi tai useampi valokuva tai mahdollisuuksien mukaan jopa video, josta em. on nähtävissä
• omat yhteystietosi, myös puhelinnumero
Perehdymme viestiisi ja vastaamme mahdollisimman pian

Takuuehdot

Takuun edellytyksenä on, että varastointi-, asennus-, sekä hoito- ja huolto-ohjeitamme on noudatettu.

Tuotteiden varastoinnin ja käytön tulee tapahtua normaalissa asuinhuoneiston ilmankosteuden tasossa (25-
60%).

Takuu ei koske virheitä, jotka ovat aiheutuneet puutteellisesta suojauksesta tai virheellisestä varastoinnista, asennusvirheestä tai virheellisestä käsittelystä. Takuu ei myöskään koske väärän käytön, huonon hoidon tai hoito- ja huolto-ohjeiden noudattamatta jättämisen aiheuttamia ongelmia. Ostaja ei saa korjata havaitsemiaan virheitä valmistajan lukuun sopimatta siitä ensin valmistajan kanssa.

Takuu koskee tuotteiden raaka-aine- ja valmistusvirheitä. Takuu ei kata lasirikkoja. Takuu ei myöskään koske ovituotteiden ovikarmin kieroutumista asennuksen jälkeen.

Tiivistelistat ovat kulutustuotteita, joita normaali tuotetakuu ei koske. Jos sinun tarvitsee vaihtaa tiivistelistat, olethan yhteydessä jälleenmyyjääsi tai Koillismaan Lasin asiakaspalveluun.

Takuu kattaa ainoastaan tuotteet, jotka ovat olleet yksinomaan yksityiskäytössä.

Takuu koskee ensimmäistä omistajaa eikä ole siirrettävissä paitsi rakennusliikeluovutuksissa. Takuu on voimassa vain Suomessa, ellei toisin ole sovittu.

Takuu ei kata tuotteen mahdolliseen korjaukseen liittyviä työkustannuksia ja vanhan tuotteen kuljettamista pois. Takuu ei kata mahdollisia välillisiä vahinkoja.

Veloitamme aiheettomista selvittelykustannuksista, jos tuote osoittautuu virheettömäksi tai siinä ilmenee takuun piiriin kuulumaton vika.

Koillismaan Lasi Ky
Airotie 4 B 93600 Kuusamo
020 7562350

info. koillismaanlasi.fi www.suihkutilat .fi

Hyvä tietää

Lasilevyssä sallitaan vääntymistä, joka ei ylitä 5 mm lasilevyn mitalla. Lasissa saa esiintyä pieniä yksittäisiä naarmuja ja virheitä, jos ne eivät näy haitallisesti katsottaessa lasiin kohtisuoraan normaalilta katseluetäisyydeltä 2 metrin päästä normaalissa päivänvalossa, kun aurinko ei paista suoraan lasiin. Lasin pistemäiset virheet saavat olla läpimitaltaan max.2 mm ja niitä ei saa esiintyä 200 mm lähempänä toisiaan. Ovituotteiden ovikarmeissa sallitaan lievät värivaihtelut, maalin epätasaisuudet sekä pinnan halkeilut. Oksamäntykarmien oksakohdissa saattaa esiintyä pihkan esiintuloa, mikä katsotaan oksapuutuotteiden ominaisuudeksi.

OSTAJAN JA VASTAANOTTAJAN TOIMENPITEET

  1. Tarkista tuote huolellisesti vastaanottaessasi sen.
  2. Ilmoita heti tuotteessa tai toimituksessa havaitsemastasi virheestä tai puutteesta. Älä asenna virheellistä tuotetta.
  3. Pyydä mahdollisista kuljetusvaurioista merkintä rahtikirjaan ja laita siitä välittömästi sähköpostia osoitteeseen info@koillismaanlasi.fi. Jos rahtikirjassa ei ole merkintää, ilmoitus on tehtävä viimeistään 7 arkipäivän kuluessa. Liitä ilmoitukseen kuvat mahdollisesta vauriosta.
  4. Jos et asenna tuotetta heti, varastoi tuote vaakatasossa tasaisella alustalla kuivassa, tasalämpöisessä ja säältä sekä kolhiintumiselta suojatussa paikassa.
  5. Noudata asennusohjeita tarkoin tai käytä ammattitaitoista asentajaa.

KULJETUSPAKKAUS SOVELTUU VAIN LYHYTAIKAISEEN VARASTOINTIIN EIKÄ SE SUOJAA SADETTA,
MAAKOSTEUTTA, LÄMPÖTILAVAIHTELUITA EIKÄ AURINGON ULTRAVIOLETTISÄTEILYÄ VASTAAN.

VIRHEELLISTÄ TUOTETTA EI SAA ASENTAA ILMAN VALMISTAJAN LUPAA. ASENNETTU TUOTE KATSOTAAN
HYVÄKSYTYKSI.

0
    0
    Ostoskori
    Ostoskori on tyhjäPalaa kauppaan